Programele de Formare

Seminarii de perfectionare manageriala, cu accent pe servicii TIC in afaceri

Seminariile, organizate in toate cele 40 de judete, se vor adresa in principal intreprinzatorilor existenti si managerilor din micro-intreprinderi/IMM-uri, dar si angajatilor potential promovabili in functii de conducere si vor avea scopul de a creste competentele manageriale ale acestor membri ai grupului tinta.
Alaturi de componenta teoretica, care va aborda tehnici moderne de conducere a afacerilor, in cadrul seminariilor vor fi prezentate instrumente inovatoare si eficiente oferite de tehnologiile TIC in afaceri si oportunitatile si avantajele oferite de virtualizarea serviciilor TIC pentru IMMuri.
Seminariile vor avea si o componenta practica, bazata pe aplicatii de utilizare a unor instrumente TIC de conducere a afacerilor.

Sus

Formare antreprenoriala pentru initierea afacerilor si ocupare pe cont propriu

Cursurile de formare antreprenoriala, organizate in toate cele 8 regiuni de dezvoltare, se vor adresa persoanelor care doresc sa inceapa o afacere pe cont propriu, angajati sau someri, si vor avea scopul de a forma competentele necesare pentru initierea unei afaceri.
Cursurile vor prezenta legislatia privind infiintarea si derularea activitatilor unei firme, planificarea/conducerea eficienta a afacerilor si teme privind obtinerea fondurilor pentru dezvoltare. In plus, vor fi prezentate modele de eficientizare a managementului unei firme si instrumente TIC pentru afaceri. In final, participantii vor fi instruiti cum sa dezvolte un plan de afaceri pentru infiintarea unei noi firme.
In paralel, pentru cei ce doresc sa aprofundeze cunostintele, se vor organiza cursuri de management al intreprinderii sau al proiectelor, de durata mai lunga, finalizate cu certificat CNFPA.

Sus

Consiliere on-line si servicii informatice gratuite

Cursantii celor doua tipuri de instruire, precum si alte persoane care au competentele de baza dar doresc o asistenta tehnica specializata, vor fi consiliati on-line de catre expertii proiectului. Pentru aceasta, vor fi dezvoltate doua platforme informatice-cheie:

  • Biroul virtual pentru formare si asistenta antreprenoriala, cu functionalitati de inregistrare utilizatori, inscriere la cursuri/seminarii, forum de discutii, biblioteca de materiale de curs, functii de consiliere on-line, newsletter, informatii utile deschiderii si dezvoltarii IMMurilor, etc.
  • Demonstratorul IMM-ul virtual, cu functii pentru gestionarea relatiilor cu clientii, managementul problemelor, etc.

Acestea vor fi folosite gratuit de catre beneficiarii proiectului care vor solicita sa se inscrie ca utilizatori. Expertii angajati in proiect vor acorda tuturor beneficiarilor inscrisi servicii de informare on-line, consiliere antreprenoriala si manageriala, precum si de folosire a instrumentelor TIC.

Sus

Pentru noutati si detalii cu privire la evenimentele de formare gratuită şi la meterialele gratuite puse la dispoziţie de proiect vă rugăm să vă autentificaţi cu nume de utilizator şi parolă. Dacă nu aveţi un cont utilizator puteţi să vă creaţi unul acum.